DenHaagOrg

Puur Haags

  • Meest recente berichten: Haagspraak

    De politie is je beste kameraad

     Vrijdag 26 april besloot ik om een paar bureau leggers te gaan kopen Nam bus 24 en stapte bij het begin van de Frederik Hendriklaan uit en liep richting Paagman.Na mijn aankoop liep ik wat door de buurt en maakt wat foto’s. Ik kwam op de van oldebarneveldlaan uit en liep door richtig kunstmuseum.Bij de […]

    Stahlecker in de Boekhorststraat

    Het is alweer een tijd geleden dat ik wandelend vanaf de Brouwersgracht,zuidwal in de Boekhorstraat belande.Ter hoogte van nummer 127 thans kunstruimte 1646 keek ik naar de pui.Toen Johan Stahlecker nog in het pand zat was de etalage bond gevuld met verf in alle soorten en maten . Een bord met de tekst Stichting Arti […]

    Formatie 2023-1

    Vroeger Ik begin met wat voor mij een van de belangrijkste persfoto’s van de 20ste eeuw is. De foto van Theo Meier waarbij Van Agt en Wiegel samen dineren, vlak nadat een 8 maanden durende formatie van Dries van Agt met Joop den Uyl mislukt was. Dat diner was het begin van het Kabinet Van […]

  • Recent Comments

  • Follow DenHaagOrg on WordPress.com
  • Archives

Documentaire en 3-gangendiner in De Nieuwe Regentes …

Posted by Interniek on 30 May, 2013

Op vrijdag 31 mei en zaterdag 1 juni vindt in De NIeuwe Regentes onder de naam Hartverwarmend ReVa een diner plaats voor iedereen uit de Uitvinderswijk), een bijzondere Haagse wijk. Alle inwoners zijn van harte welkom om aan te schuiven en de bijzondere smaken van onze wijk te ontdekken.

Tijdens deze avond is de première van Hartverwarmend ReVa, een documentaire waarin een aantal ‘bijzondere gewone’ mensen uit onze wijk in de schijnwerpers wordt gezet. Elke dag opnieuw zijn immers wijkbewoners in de weer om het leven in onze wijk aangenaam te maken en te houden. Of dat nu is door een feest voor de wijk te organiseren, boodschappen doen voor de buurvrouw, guerrilla gardening of onkruid wieden in de stadstuin.
Inloop vanaf 17.30 u, aan tafel om 18.30 u.

20130530-120800.jpg

guerrilla gardening op Conradkadebrug

Bekijk HIER het volledige programma en reserveer.

Bron Nieuwsbrief De Uitvinderswijk

Sorry, the comment form is closed at this time.