DenHaagOrg

Puur Haags

Luchtkussenfestival Den Haag 14 – 16 mei 2015

Posted by ingezonden mededeling on 15 May, 2015

Haagspraak

IMG_6063

Gisteravond is Het Luchtkussenfestival geopend in het Huijgenspark in Den Haag. Uniek dit jaar is de Big Airbag en het “grote-mensen-springen”! En vooral vanwege dat laatste was ik er gisteravond bij want wat is er nou leuker dan je als volwassene weer even kind voelen en lekker rond springen?!

Het Luchtkussenfestival Den Haag wordt dit jaar voor de vierde keer georganiseerd. Ik sprak Joris via de telefoon omdat ik hem belde met de vraag, “mag ik komen springen?”. In het dagelijks leven is Joris cameraman en Emmy award winnaar met de documentaire, “Hunting for Taliban”.

Joris vertelde mij over het ontstaan van zijn idee en dat is ronduit bijzonder. Joris woont samen met zijn gezin aan het Huijgenspark in Den Haag, aannemer en vriend Adriaan woont daar ook en organiseerde op een dag voor de verjaardag van zijn dochter een feestje in het park, met jawel, een springkussen. De vaders…

View original post 651 more words

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
