DenHaagOrg

Puur Haags

  • Meest recente berichten: Haagspraak

    Stoomwasscherij Jasmijn

      Het is alweer enige maanden geleden dat ik een mail kreeg van Marcel Korpel. Beste Roel, Afgelopen week deed ik een stadswandeling door de Heesterbuurt in Den Haag. Deze ging toevallig door de Jasmijnstraat, waar mijn opa en later mijn oom wasserij Jasmijn hebben gerund. Ik zag op internet je reconstructie van de muurreclame […]

    Wat doet een Amsterdamse gevelsteen op een Haags pand

    Op de zijgevel van het voormalige rijksarchief Bleijenburg 7, vond ik een gevelsteen, de hoek om te fotograferen was lastig maar met behulp van photoshop heb ik het toch recht kunnen maken ondanks veel kwaliteitsverlies. Speurwerk op het internet leverde geen info over wie wat waar, zelfs de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed kan geen […]

    Twee Hoofden op één Kussen (?)

    Ik heb Amoorah’s  -de meisje van de foto- nummer in mijn IPhone staan. Een beetje raar misschien, maar dat kwam omdat ik haar had ontmoet op een paar Blog Bals (of is het Blog Ballen?) en had voorgesteld eens naar de Opûh Koffie te komen. Volgens mij is ze dat nog steeds van plan. En […]

  • Recent Comments

  • Follow DenHaagOrg on WordPress.com
  • Archives

Spectaculair watergevecht op Scheveningse strand

Posted by ingezonden mededeling on 4 August, 2013

o.aspx?HitID=1375452793534&EmID=3371536&StID=12052&SID=4&NID=317526&Email=interniek@hagazine.nl&token=9cfa0cc74d600559cddc3d7f699dbeeb8184a982

 
Mensen hielden hoofd koel in zomerse hitte
Scheveningen, 2 augustus 2013 – Het drukbezochte Scheveningse strand was vanmiddag het toneel van een spontaan watergevecht, waarvan meer dan honderd mensen genoten. Aan de spontane actie met de naam ‘Hou je hoofd Koel’ werd vrolijk meegedaan; binnen no time stond het strand bomvol mensen die elkaar met duizenden waterballonnen te lijf gingen. De sfeer bleef ondanks vele natte pakken, vriendschappelijk en sportief.
33 graden, een strakblauwe lucht en een zuchtje wind zorgden vandaag dat het strand volgepakt was met zonaanbidders op zoek naar verkoeling. De hete zomerdag was voor Lipton Ice Tea aanleiding om onder het motto Hou je hoofd Koel Nederlanders verkoeling te brengen met een groots watergevecht. Het ijstheemerk voorzag de badgasten van gevulde gele ballonnetjes en kwam om de aandacht te trekken vanaf zee met een RIB boot om het watergevecht te beginnen, waarna meer dan honderd mensen volgden. “Hou je hoofd Koel is al een tijd het motto van Lipton Ice Tea. Met dit vrolijke watergevecht hielpen we mensen letterlijk een handje om het hoofd koel te houden. Dat is volgens mij wel gelukt!”, aldus Joost Houben, Marketing Manager bij Unilever.
Na ongeveer tien minuten was het watergevecht ten einde en waren de deelnemers, aangemoedigd door toekijkende strandgangers, drijfnat en voldaan. Een spontaan groot applaus volgde. Na afloop wachtte de deelnemers een koud blikje Lipton Ice Tea. “Het ging zo snel en er deden zoveel mensen mee, dat ik niet eens wist waar ik moest gooien. In elk geval ben ik gelukkig wel weer opgefrist!”, aldus een deelnemer.
       

One Response to “Spectaculair watergevecht op Scheveningse strand”

  1. interniek said

    Werd het toch nog een Spectaculair Watergevecht met duizenden waterballonnen …

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d bloggers like this: