DenHaagOrg

Puur Haags

Vreugdevuurwerk

Posted by Interniek on 8 January, 2009

Als ik mijzelf nog met strijkers zie lopen toen ik nog klein was, kan ik mij toch niet aan het gevoel ontworstelen wat die gastjes moeten voelen als ze met vuurwerk bezig zijn. Wij stopten ze ook nog in hondendrollen als er iemand aan kwam lopen. Nu lijkt mij dat niet zo leuk meer als ik er zelf mee geconfronteerd word. En gelukkig zijn de hondendrollen zelf al minder voor handen omdat het laten liggen al strafbaar is. Dus meedoen met een petitie … ik weet het niet. Ik kreeg nog wel een vuurpijl langs in de De Constant Rebecquestraat waar de fijnstofkampioenen de vuurpijlen dus horizontaal over straat afschoten … Kijk, voor zulke knapen zou ik een apart burgerinitiatief willen opzetten dat die tijdens de jaarwisseling komend jaar gewoon elkaar gaan bestoken op zee of zo. Helaas hebben wij geen eiland in de buurt van Den Haag zoals Pampus. Lekker afgeschermd voor normale mensen een dag of wat. En wat het vreugdevuur betreft dat is volgens mij prima zo, op die 50 auto’s en die scholen na dan natuurlijk. Dat zijn ook geen vreugdevuren maar gewoon aanslagen. En die moeten ook zo behandeld worden.

One Response to “Vreugdevuurwerk”

  1. Geertje said

    Gelukkig gaat het burgerinitiatief niet door.
    Nee, vuurwerk (legaal) net als vreugdevuren horen ook wat mij betreft er gewoon bij.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
