DenHaagOrg

Puur Haags

Jickey en Tjeerd opeens verdwenen

Posted by Interniek on 28 October, 2008

Zet ik ‘s ochtends DenHaagFM aan waar ik al jaren met veel plezier naar luister, hoor ik alleen maar ruis. Blijken de roemruchte Ochtendradio en Studio Haagse Bluf te zijn verplaatst!?! Ziggo! Meer op Hagaz!ne.

One Response to “Jickey en Tjeerd opeens verdwenen”

  1. Bij Den Haag FM schrokken we gisteren ook heel erg en misschien is het wel handig om even uit te leggen wat er is gebeurd. Een aannemer heeft bij de werkzaamheden aan het spoorviaduct bij De Put een kabel geraakt die ons verbindingencentrum in de Calandstraat van stroom voorziet. Daardoor gingen Den Haag FM en Den Haag TV gisteren om half negen uit de lucht en van de kabel. Na herstelwerkzaamheden konden we twee uur later onze uitzendingen weer hervatten, in eerste instantie via de ether en op de tv. Omdat de apparatuur die de verbinding met Ziggo regelt beschadigd was door de storing duurde dat langer. Mogelijk heeft de kabelmaatschappij tijdelijk Den Haag Totaal doorgegeven of is er iets fout gegaan bij het herstel. Volgens mij zitten we sinds vandaag wel weer op de goede kabelfrequentie. Bij het afluisteren in de studio hoorde ik in ieder geval onze eigen uitzending.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
