DenHaagOrg

Puur Haags

  • Meest recente berichten: Haagspraak

    Stahlecker in de Boekhorststraat

    Het is alweer een tijd geleden dat ik wandelend vanaf de Brouwersgracht,zuidwal in de Boekhorstraat belande.Ter hoogte van nummer 127 thans kunstruimte 1646 keek ik naar de pui.Toen Johan Stahlecker nog in het pand zat was de etalage bond gevuld met verf in alle soorten en maten . Een bord met de tekst Stichting Arti […]

    Formatie 2023-1

    Vroeger Ik begin met wat voor mij een van de belangrijkste persfoto’s van de 20ste eeuw is. De foto van Theo Meier waarbij Van Agt en Wiegel samen dineren, vlak nadat een 8 maanden durende formatie van Dries van Agt met Joop den Uyl mislukt was. Dat diner was het begin van het Kabinet Van […]

    Goed voorbeeld

    Ik deed gisteren boodschappen in de van Hoytemastraat en zie deze dikke suv stoppen aan de kant waar een stopverbod geldt. Er zit een blauw zwaailicht op, maar verder geen blauw witte strepen of Marechaussee op de buitenkant. Hij is ook zwart in plaata van des Marechausse’s donkerblauw. Er stappen vier kakeljonge marechaussees uit, jongens […]

  • Recent Comments

  • Follow DenHaagOrg on WordPress.com
  • Archives

Aanvulling Verkeersbordenrariteitenkabinet

Posted by Interniek on 12 July, 2007

In de Nieuwstraat staat dit bijzondere bord waarvan ik de betekenis niet kan raden. Dus plaats ik het maar in het Verkeersbordenrariteitenkabinet. Wie het wel weet mag het zeggen … meer

2 Responses to “Aanvulling Verkeersbordenrariteitenkabinet”

  1. Ton van 't Oosten said

    De oplossing is vrij simpel … De borden geven fietsers een alternatieve route aan naar het centrum. En de Nieuwstraat IS het centrum, einde route dus. Maar verder ben ik van mening dat zeker 65% van de borden en aanwijzingen op straat zonder bezwaar verwijderd kan worden. Tijd voor een verwijderbrigade op motor met zijspan! En passant vewijderen we de helft van de verkeerslichten. Het wordt weer mooi op straat!

  2. Ton said

    Dit is een Werk in Uitvoering bord en betekend dat de omleidingsroute voor fietsers richting centrum is beëindigd.

    Met vriendelijke groeten,

    CROW
    Postbus 37, 6710 BA Ede
    Galvanistraat 1, 6716 AE Ede
    tel. (0318) 69 53 00
    fax (0318) 62 11 12
    http://www.crow.nl

    Nou dat weten we ook weer.
    Maar het is dus gewoon waanzin.
    Als we in Den Haag overal borden krijgen voor dingen die niét meer aan de orde zijn, hebben we straks dus geen plaats meer voor de échte aanwijzingen.
    Als die trend zich doorzet, dan zie je dus straks in alle openbare gebouwen in Den Haag geen bordje TOILET meer, maar plakken ze op alle andere deuren een bordje NIET TOILET.
    Ze zijn dus echt helemaal de weg kwijt en dat lijkt me toch wel lastig als je met verkeerszaken bezig bent.

Sorry, the comment form is closed at this time.