DenHaagOrg

Puur Haags

  • Recent Comments

  • Follow DenHaagOrg on WordPress.com
  • Meest recente berichten: HAGAZ!NE

    Het lijkt wel kauwgom …

    Het lijkt wel kauwgom …

    Ik weet nog precies dat ik tegen buurvrouw Carin zei: “Die gaten in het fietspad doen ze een andere keer, na de vakantie.” Ik reageerde hiermee op haar commentaar op de vluchtig dichtgemaakte gaten (potholes) in het fietspad voor de deur. Dat had ik van een van de asfalteerders gehoord. En jawel hoor. Vorige week […]

    Herman Brood toch Amsterdams?

    Bij de visboer op het Valkenbosplein probeer ik altijd een praatje te maken om de boel wat op te vrolijken. Aan Aad en Geert zal het niet liggen. Die gooien er en passant wel een paar leuke statements doorheen. Zo zie ik afgelopen zaterdag onder het genot van de perfecte Hollandse Nieuwe een bezoeker binnenstappen […]

    Tarik moet vrij

    Heel bedenkelijk dat Tarik de kaper van het NOS journaal maar liefst vier jaar gevangenisstraf krijgt met gedwongen psychiatrische behandeling. Wat is dan wel de boodschap die Tarik aan het volk duidelijk wil maken? Zit daar zoveel waarheid in dat de gemeenschap hiertegen beschermd moet worden? Helemaal bijzonder is de aanklacht van het openbaar ministerie […]

    Norfolk Playground even Volvo Ocean Race dorp

    Norfolk Playground even Volvo Ocean Race dorp

    Niet eerder heb ik mijn strandslag 12 zo veranderd gezien als tijdens het Volvo Ocean Race evenement 2015. Tijdelijke trappen leiden naar tijdelijke plateaus en bruggen. En overal poorten met nauwe stalen doorgangen. Normaal probeer ik unieke situaties vast te leggen waar een ander niet zo snel aan denkt. Ik zie altijd alles anders. Maar […]

    Snelle reactie gemeente voorkomt erger …

    Snelle reactie gemeente voorkomt erger …

    In de haast thuis snel een kopje koffie te scoren vóór de finish van Leg 9 van de Volvo Ocean Race in Scheveningen, fiets ik in de bocht naar de Suezkade door een zo te ruiken verse blubber van witte latexverf. een vers gevallen emmer witte latex is niet echt fijn om doorheen te fietsen […]

  • Archives

Verzorgings- en Verpleeghuis Uitzicht werd Uitzichtloos

Posted by Interniek on 26 May, 2007

 

Als je even niet oplet of een tijdje een buurt niet doorrijdt dan zie je weer een sloopproject dat je niet op die plek verwacht. Zoals op de kruising Zonnebloemstraat, Daal en Bergselaan waar het Verzorgings- en Verpleeghuis Uitzicht stond. Het werd voor de bewoners Uitzichtloos … meer

One Response to “Verzorgings- en Verpleeghuis Uitzicht werd Uitzichtloos”

  1. Vanaf vandaag heeft onze website een nieuw ontwerp. Als jullie nog op- en/of aanmerkingen hebben, dan horen we dat graag van jullie….

    […]Verzorgings- en Verpleeghuis Uitzicht werd Uitzichtloos « DenHaag.Org[…]…

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 301 other followers

